ولادت امام حسن عسگری پدر منجی عالم بشریت بر شیعیان علوی مبارک باد ولادت امام حسن عسگری پدر منجی عالم بشریت بر شیعیان علوی مبارک باد
تاریخ : جمعه 3 بهمن 1393
نویسنده : مسعود

  ایشان در مدینه پاک در روز هشتم ربیع اثانی به دنیا امده و نام مادر ایشان سلیل  و جده هم خوانده میشد . امام حسن عسگری به امامت فرزند خود خلف صالح مهدی موعود علیه السلام بارها تصریح نموده و عثمان پسر سعید عمری را که واسطه او وشیعیان او در زمان حیاتش بود وکیل خود قرار داد وقتی امام در گذشت برادرش جعفر به دروغ ادعای امامت کرد و به همین منظور و مقصود پولی کلان  و فراوان نزد معتمد فرستاد که شیوع یافت وزیر معتمد به جعفر گفت من وکیل برادر ت هستم که سفارش ایشان در جمع شیعیان پسرش مهدی جانشین است و چون او کوچک اس من وزیر و وکیل امام هستم و بعد رسوایی جعفر کذاب آشکار شد.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید